Anslagstavlan - Spelare/Tränare/Uppdrag sökes

En anslagstavla för dig som söker nytt uppdrag som ledare, Föreningen som söker nya ledare, Laget som söker nya spelare, eller liknande.

För ledare som söker nya uppdrag skall följande information framgå:
Namn, kontaktuppgifter, utbildningsnivå, tidigare erfarenheter, övrig information som kan vara relevant, vad du söker för uppdrag.

För förening som söker ledare skall följande information framgå:
Föreningsnamn, kontaktuppgifter, vilket uppdrag ni önskar tillsätta, önskemål på utbildningsnivå och tidigare erfarenheter

Förening och Lag: Norrstrands IF Damjunior
Önskad utbildningsnivå och erfarenhet: UEFA B eller ambition att genomföra UEFA B
Kontaktperson: Filip Rinstad, sportchef@norrstrandsif.com, 073-582 22 14
Övrig information: Uppdraget är arvoderat. Nära samarbete med sportchef och damlagstränare som även kommer vara behjälplig på träning. Bollplank och stöd i föreningen finns i flera roller. Stora möjligheter till utveckling för den ambitiösa tränaren. Föreningen stöttar vidare utbildning.

Förening och Lag: Norrstrands IF Herrjunior
Kontaktperson: Filip Rinstad, sportchef@norrstrandsif.com, 073-582 22 14
Övrig information: Uppdraget är arvoderat. Nära samarbete med sportchef och herrlagstränare som även kommer vara behjälplig på träning. Bollplank och stöd i föreningen finns i flera roller. Stora möjligheter till utveckling för den ambitiösa tränaren. Föreningen stöttar vidare utbildning.

Förening och Lag: Råtorps IK Dam div 3
Önskad utbildningsnivå och erfarenhet: Minst SvFF D, men helst högre
Kontaktperson: Jenny Larsson, 073-062 81 23 eller Monica Asplund, 072-213 65 86
Övrig information: Uppdraget är arvoderat. Du ska ha tränat lag på någon nivå tidigare, just damer är ej ett krav. Viktigt att tränaren har god social kompetens och genuin glädje för fotboll. Föreningen stöttar vidare utbildning.

Förening och Lag: Råtorps IK Herr viv 4
Önskad utbildningsnivå och erfarenhet: Önskemål om utbildning samt tränarerfarenhet
Kontaktperson: Javier Olivares, 073-984 10 11
Övrig information: Uppdraget är arvoderat. Nära samarbete sker med sportchefen.

Förening och lag: Norrstrands IF Damjuniorer söker en målvakt (15-19 år).
Målvaktsträning erbjuds, samt möjlighet att bli målvaktstränare för yngre spelare.
Kontakt: Hör av er till vår sportchef Filip Rinstad på sportchef@norrstrandsif.com vid intresse eller om du vill ha mer info.